Wizytówka Moja Firma – Google My Business
Prowadząc biznes zależy nam na tym, by potencjalny klient mógł w Internecie łatwo na nas trafić. Dlatego firmy decydują się na reklamy, dbają o pozycjonowanie (SEO), zakładają fanpage na Facebooku itd. Jednym z ważnych elementów zapewnienia sobie widoczności w sieci jest wizytówka Google, czyli Profil Firmy w Google.
Wizytówka wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google oraz na mapach Google. Dla użytkowników jest to źródło wiedzy o firmie, dla której z kolei to idealne miejsce, by się zaprezentować i zachęcić do siebie odbiorców.
Na wizytówce znajdują się najważniejsze informacje o firmie, w tym godziny otwarcia, adres, opis, numery telefonu, oferta, usługi, opinie czy wreszcie zdjęcia.
Poprawnie stworzona oraz uzupełniona wizytówka może zachęcić użytkowników do skorzystania z oferty firmy. Niekompletna może odstraszać.
Dlatego bardzo ważne jest odpowiednie zaopiekowanie tego tematu.
Co ważne, założenie Profilu firmy w Google jest bezpłatne, to znaczy, że Google nie będzie pobierał za to żadnych pieniędzy.