Kampanie Google Ads – skuteczny sposób na przyciągnięcie klientów.
Google Ads to system reklamowy od Google, który pomaga firmom docierać do nowych klientów w internecie. Dzięki niemu reklamy mogą pojawić się w wyszukiwarce Google, na popularnych stronach internetowych, YouTube lub nawet w aplikacjach mobilnych.
Czy Google Ads jest dla mnie?
- Budżet – google ads daje możliwość pełnego dostosowania budżetu, dzięki czemu mogą z niego korzystać nawet mniejsze firmy.
- Branża – działania w Google ads nie ograniczają się do branży. Z narzędzia można korzystać niezależnie od produktu czy usługi.
- Wielkość firmy – z narzędzia korzystają biznesy każdej wielkości – od najmniejszych do dużych korporacji.

Oferuję kompleksowe usługi Google Ads
Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampanie banerowe display (GDN)
Kampanie na YouTube
Kampanie Produktowe
Kampanie Generujące Popyt
Kampanie Performance Max
Po darmową wycenę wypełnij formularz lub zadzwoń:
Dlaczego warto ze mną współpracować?
- Jako freelancer działam szybko i elastycznie.
- Bezpośredni kontakt. Pracując ze mną, masz pewność, że rozmawiasz z osobą, która prowadzi Twoją kampanię.
- Indywidualne podejście. Każdy biznes jest inny, dlatego dopasowuję kampanie do Twoich potrzeb, budżetu i celów.
- Od lat specjalizuję się w Google Ads, tworząc skuteczne kampanie dla firm z różnych branż.
- Otrzymujesz raporty, pełny wgląd w wyniki kampanii.
- Jako freelancer mogę zaproponować konkurencyjne ceny, ponieważ nie ponoszę kosztów związanych z utrzymaniem zespołu czy biura.
Rodzaje reklam Google Ads
Reklama w wyszukiwarce
Wyszukiwarka Google towarzyszy nam na każdym kroku. To tam najczęściej poszukujemy najbliższej kawiarni, warsztatu, piekarni czy fryzjera. Firmy wykorzystują ją często w swojej promocji. Robią to nie bez powodu – reklama w wyszukiwarce jest bardzo skuteczną metodą pozyskiwania klientów.
Wyobraźmy sobie sytuację, w której użytkownik szuka warsztatu samochodowego w okolicy. Wpisuje w Google frazę “serwis samochodowy Katowice”.
Kilka wyników z góry oznaczonych jest jako “sponsorowane”. To właśnie są reklamy, które sprowadzają na stronę użytkownika z konkretnym problemem. Na tym polega ich duża skuteczność – natychmiast odpowiadają na potrzebę. To co ważne, płaci się tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w reklamę.
Reklamę w wyszukiwarce można porównać do towaru na półce w markecie. Potencjalny klient mniej więcej wie, czego potrzebuje, wystarczy mu tylko podsunąć towar pod nos i maksymalnie ułatwić wybór. W przypadku półek w markecie marki walczą o to, żeby znaleźć się z brzegu i na wysokości oczu, a w Google o to, żeby wyświetlić się jak najwyżej.
Reklama Display (GDN – Google Display Network)
Czyli reklama banerowa. Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam graficznych na niemal każdej znanej nam stronie internetowej – od ogólnopolskich takich jak Interia, Onet, WP przez portale branżowe, tematyczne i na małych, lokalnych serwisach kończąc.
Takie działanie świetnie sprawdza się w promowaniu marki, zwiększaniu zasięgów i docieraniu do nowych, potencjalnych klientów.
Dodatkowo dzięki dużym możliwościom targetowania (czyli dobierania ściśle określonych użytkowników, o konkretnych zainteresowaniach, cechach demograficznych, geograficznych itd. – więcej o targetowaniu przeczytasz tutaj) wyświetlamy reklamy grupie potencjalnie najbardziej zainteresowanych danym produktem lub usługą użytkownikom.
Google Ads oferuje również możliwość promocji w aplikacjach mobilnych. Działa to podobnie jak reklama banerowa, z tym że grafiki wyświetlają się w aplikacjach, z których korzysta dany użytkowników.
Reklamy mogą wyświetlać się w najpopularniejszych aplikacjach nawigacyjnych, informacyjnych, czy w grach, w których użytkownicy spędzają wiele godzin.
Reklama YouTube
YouTube to za Google i Facebookiem najczęściej odwiedzana strona w Polsce. System reklamowy Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam również tam. Zarówno materiałów wideo, jak i graficznych banerów. Wideo przyciąga uwagę znacznie skuteczniej niż statyczne obrazy czy tekst. Odpowiednio zaprojektowana reklama może wzbudzić emocje, zapadać w pamięć i budować zaufanie do marki.
Reklamy wideo doskonale sprawdzają się w celach wizerunkowych, zwiększających rozpoznawalność firmy, jak również w pozyskiwaniu klientów.
Mogą wyświetlać się przed lub/i w trakcie filmu oglądanego przez użytkownika. W zależności od celu mogą mieć różną długość – od 6 sekund do kilkudziesięciu minut.
Reklamy wideo na YouTube są często niż reklamy telewizyjne czy displayowe, a płaci się tylko wtedy, gdy użytkownik faktycznie obejrzy wideo lub wejdzie w interakcję z reklamą.
Potencjalny wpływ reklam Google na biznes
Google Ads świetnie sprawdzi się zarówno w małym, startującym biznesie, jak również w średnim i dużym przedsiębiorstwie.
Szeroki wachlarz możliwości, o których wspominałem wyżej, pozwala dobrać odpowiednie działanie na niemalże każdym etapie lejka marketingowego – od działań wizerunkowych, przez przyciągnięcie i zainteresowanie potencjalnych klientów, po sfinalizowanie, sprzedaż produktu lub usługi.
Próg wejścia z punktu widzenia budżetu nie musi być wysoki. Już za kilkaset złotych miesięcznie można rozpocząć skuteczne, szyte na miarę działania, które będą efektywne dla mniejszego biznesu. Z drugiej strony duże przedsiębiorstwa mogą za pomocą tych samych narzędzi przyspieszyć wzrost.
Czynnikiem, który w dużym stopniu odpowiada za skuteczność Google Ads są opcje targetowania użytkowników i dotarcie tym samym do odpowiednich osób, w odpowiednim czasie.
Raportowanie i śledzenie wyników reklam
System pozwala na bieżąco śledzić wyniki reklam. Wiesz dokładnie, za co płacisz – ile osób zobaczyło reklamę i ilu klientów przyszło dzięki niej do Twojej firmy. Więcej o raportowaniu przeczytasz tutaj.
Mamy również pełną kontrolę nad reklamami i pieniędzmi. My decydujemy o budżecie, który w każdej chwili możemy zmieniać.