Kompleksowe usługi reklama internetowa

Wszystko w jednym miejscu! Jako freelancer oferuję kompleksowe wsparcie w promocji firm w internecie. Dzięki mnie zaoszczędzisz czas, zredukujesz stres i skupisz się na prowadzeniu swojego biznesu. Opiekuję reklamę online całościowo: od strategii, przez realizację kampanii, aż po raportowanie wyników.

 

Korzystam z najnowszych rozwiązań AI

Wykorzystuję AI do analizy danych, automatyzacji kampanii reklamowych i optymalizacji treści, dzięki czemu moje działania są szybsze, skuteczniejsze i efektywniejsze.

biznesowe zdjęcie profilowe
certyfikaty dimaq, google ads, technical marketing

 

Wiedza i doświadczenie 

Mam wieloletnie doświadczenie w promocji mniejszych i większych biznesów w Internecie. Posiadam m.in. certyfikaty DIMAQ professional czy Google Ads.  Współpracując ze mną otrzymujesz pełne wsparcie z zakresu promocji online.

proces współpracy z klientem mobile
oś czasu, start działań, strategia, proponowane działania, rozpoczęcie działań, optymalizacja, raportowanie
monitor z wyszukiwarką google

Reklama Google Ads

Zwiększ widoczność firmy w Google dzięki precyzyjnie targetowanym reklamom. Kampanie Google Ads to szybki sposób na pozyskanie klientów.

monitor z ikonami i napisem online advestrising

Reklama na Facebooku

Buduj relacje z klientami i zwiększaj widoczność swojej firmy dzięki precyzyjnym reklamom na Facebooku. Trafiaj do właściwych osób w odpowiednim czasie.

wykresy i raport na ekranie tabletu

Dane i raportowanie

Uzyskuj szczegółowe raporty z wyników kampanii. Sprawdzaj na bieżąco ich skuteczność.

telefon z mapą i pineskami

Promocja lokalnego biznesu

Przyciągnij klientów z okolicy! Skuteczna promocja lokalnych firm w internecie pozwala zbudować relacje i zwiększyć sprzedaż.

 

Reklama w Internecie

  • Kampanie Google Ads (w wyszukiwarce Google, banerowe, YouTube)
  • Reklama na Facebooku i Instagramie
  • Google Profil Firmy
  • Raportowanie i analityka
  • Strategia

Po darmową wycenę wypełnij formularz lub zadzwoń:

530 264 142

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Skuteczna reklama internetowa – zdobądź więcej klientów

Reklama internetowa to jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do klientów we współczesnym świecie. Każdego dnia miliardy ludzi korzystają z internetu, szukając produktów, usług czy informacji. Dzięki reklamie online możesz skierować swoją ofertę dokładnie tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni klienci – niezależnie od tego, czy są to osoby w Twojej okolicy, czy na drugim końcu kraju.

Zalety reklamy internetowej

Jedną z największych zalet reklamy internetowej jest jej elastyczność. Możesz promować swoją firmę w wyszukiwarkach takich jak Google, na platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram, a także w sieciach reklamowych wyświetlających banery na najpopularniejszych stronach internetowych. Wybór odpowiedniego kanału zależy od Twoich celów i grupy docelowej, ale jedno jest pewne – odpowiednio zaplanowana reklama online może znacząco zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, generować większy ruch na stronie i przekształcić odwiedzających w płacących klientów.

Targetowanie

Co więcej, reklama internetowa daje możliwość precyzyjnego targetowania. Dzięki zaawansowanym systemom możesz dotrzeć do osób o konkretnych zainteresowaniach, w określonym wieku, lokalizacji, a nawet w odpowiednim momencie dnia. To sprawia, że każda złotówka wydana na promocję jest dobrze wykorzystana.

Mierzalność

Inną istotną cechą reklamy internetowej jest jej mierzalność. W przeciwieństwie do bilbordów czy ulotek, tutaj możesz śledzić dokładne wyniki swoich działań. Wiesz, ile osób zobaczyło Twoją reklamę, ilu z nich kliknęło w link i ilu dokonało zakupu lub wysłało zapytanie. Te dane pozwalają na bieżąco optymalizować kampanię, co przekłada się na lepsze efekty i większy zwrot z inwestycji.

ikony meta google ads analytics looker gtm

Korzyści z reklamy internetowej 

  • Dotarcie do lokalnych i globalnych klientów

Reklama internetowa pozwala dotrzeć do osób, które są rzeczywiście zainteresowane Twoją ofertą. Na przykład: reklamy Google Ads trafią do klientów szukających Twoich usług w danej lokalizacji.

  • Precyzyjne targetowanie odbiorców

Systemy reklamowe pozwalają na dotarcie do odbiorców m.in. ze względu na ich wiek, zainteresowania, strony które odwiedzają i wiele więcej.

  • Mierzalność efektów kampanii

Wiesz dokładnie, ile osób zobaczyło Twoją reklamę, kliknęło w link i wykonało określoną akcję (np. zakup, kontakt). To pełna kontrola nad efektywnością działań.

  • Elastyczność budżetowa

Ile kosztuje reklama w internecie? Niezależnie od tego, czy dysponujesz kilkuset złotymi czy kilkoma tysiącami, kampanie online pozwalają dopasować działania do Twoich możliwości finansowych.

  • Wzrost widoczności marki

Bądź tam, gdzie twój klient. Dzięki reklamie zwiększasz szansę, że klient trafi do Ciebie zamiast do konkurencji.

Dlaczego warto ze mną współpracować

Freelancer, który działa szybko i elastycznie.

Jako freelancer jestem w pełni zaangażowany w każdy projekt. Działam szybko i elastycznie – jeśli potrzebujesz natychmiastowych działań, mogę zareagować bez zbędnych opóźnień, co często bywa trudne w agencjach.

Bezpośredni kontakt i transparentność.

Pracując ze mną, masz pewność, że rozmawiasz z osobą, która prowadzi Twoją kampanię. Bez pośredników, bez niepotrzebnych formalności – zawsze jestem dostępny, aby odpowiedzieć na Twoje pytania.

Indywidualne podejście.

Każdy biznes jest inny, dlatego dopasowuję kampanie do Twoich potrzeb, budżetu i celów.

Doświadczenie i wiedza ekspercka.

Od lat specjalizuję się w reklamie internetowej, tworząc skuteczne kampanie dla firm z różnych branż. Twoja reklama zawsze jest oparta na najnowszych trendach i skutecznych rozwiązaniach.

Raportowanie i oparte na danych działania.

Otrzymujesz pełny wgląd w wyniki kampanii. Regularne raporty i szczegółowe analizy pozwolą Ci zobaczyć, jak reklama przynosi efekty i gdzie warto wprowadzić zmiany.

Efektywność kosztowa.

Jako freelancer mogę zaproponować konkurencyjne ceny, ponieważ nie ponoszę kosztów związanych z utrzymaniem zespołu czy biura. Dzięki temu więcej z Twojego budżetu trafia bezpośrednio na kampanię.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Pierwszym krokiem jest ustalenie celów – czy chcesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych klientów czy budować rozpoznawalność marki? Następnie warto zadbać o stronę internetową i wizytówkę w Google oraz rozpocząć kampanię reklamową na odpowiednich platformach, takich jak Google Ads czy Facebook Ads i innych.

Google Ads to system reklamowy, który pozwala tworzyć reklamy w różnych miejscach w internecie (wyszukiwarka Google, banery na ogólnopolskich i lokalnych stronach, YouTube, Discovery, Gmail itp). Między innymi pozwala firmie pojawić się na górze wyników wyszukiwania Google na konkretne frazy wpisywane przez klientów, np. „salon kosmetyczny Katowice”. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę.

Tak, reklama online pozwala małym firmom dotrzeć do precyzyjnie określonych klientów. Dzięki dobrze zaplanowanym kampaniom możesz osiągnąć zadowalające rezultaty przy stosunkowo niewielkich budżetach.

Koszty zależą od rodzaju kampanii, platformy oraz konkurencyjności branży. Możesz zacząć już od kilkuset złotych miesięcznie. Ważne jest, by budżet był dobrze zaplanowany i optymalizowany w trakcie kampanii.

Google Ads pozwala wyświetlać reklamy w różnych miejscach w przestrzeni internetowej – wyszukiwarka Google, YouTube, Discovery, Gmail, banery na dowolnych portalach (od ogólnopolskich jak interia, onet, wp przez tematyczne po lokalne). Trafia do klientów aktywnie poszukujących twoich usług (np. „fryzjer Katowice”). Reklama na Facebooku wyświetla się w obrębie serwisu Facebook i Instagram. Pozwala dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane twoją ofertą na podstawie ich zachowań, zainteresowań czy demografii.

Dzięki Google Ads możesz szybko zwiększyć ruch na stronie, zdobyć więcej zapytań i poprawić sprzedaż. Efekty zależą od branży, budżetu i optymalizacji kampanii.

Remarketing to forma reklamy, która wyświetla się osobom, które odwiedziły już twoją stronę, ale nie podjęły żadnej akcji. Dzięki temu możesz skutecznie przyciągnąć je z powrotem i zwiększyć szansę na dokonanie przez nich zakupu/rezerwacji. 

Tak, Google Ads czy Facebook umożliwiają tworzyć kampanie lokalne, na konkretną lokalizację. Idealne dla firm takich jak restauracje, salony beauty czy warsztaty samochodowe.